onsdag 6 juli 2011

ÄRTOR OCH KÄRLEK DEL TVÅ

vi träffade en trevlig snubbe inne på cooptältet. han behövde hjälp med vad han skulle dricka, och tillsammans kom vi fram till något nomigt. hallonsoda.
det var bra. vi följde med honom till hans camp som var typ perfekt placerat mellan två träd! Där träffade vi hans vän malcolm och andra främmande snubbar som ingen visste vilka dom var! Sen en kväll när vi satt i vårat camp så kom dom två filurerna dit. "vi såg att det var ni så vi tänkte komma förbi och säga hej!" sa dom. tycker det var fint.

 Men sen blev vi ledsna när vi skulle gå in på området. Jag fick nämligen inte ta med min kamera! det var mitt objektiv som hade för bra zoom. huuu. det var en tråkig upplevelse men skrattar bäst som skrattar sist! vi smugglade nämligen in objektiven i kurtans kallingar så vi kunde fota ändå! HAH! BADASS
 vi besökte alla små tält som hade nåt gott att bjuda på. hos ungvänster så spelade vi twister OCH JAG VANN ETT KÄCKT SADELSKYDD! tyvärr så råkade jag lämna det på campingen. annars hade jag såklart tagit med mig det vart jag än gick.
sen så lämnade vi över kameran till en brud som lyckades ta världshistoriens första pussbild på mig och kurtan!   

 vi skaffade fina tatueringar.
 FESTIVALFRUKOST
jag var busig och laddade min telefon på en parkering. en kväll gick jag till bajamajorna tre gånger på typ nån timme (drack många drinkar) och varje gång så påpekade snubben som satt där mitt hår. utom sista gången för då sa han att det var tredje gången jag var där och undrade varför jag kom dit så ofta. jag svarade att jag är en rastlös själ med liten blåsa. 
mvh prinsen

1 kommentar:

  1. Haha! Rastlös själ med liten blåsa. Du är ju underbar! <3

    SvaraRadera