tisdag 5 juli 2011

ÄVENTYRET MED ÄRTOR OCH KÄRLEK DEL ETT

Hej alla som läser min blogg( aka mamma och tass)! Jag har haft en kalasbra vecka bara så ni vet! Har ätit langos för hela sommaren känns det som (fast nu har jag ju inte det eftersom jag tänker äta mer så fort jag får chansen). Detta har iallafall lett till att min mage är alldeles konstig så jag mår illa av typ allt jag äter, men det var det värt. lätt. 
 sagan om peace & love 2011 började såhär: jag och prinsessan på ovanstående bild satte oss på en buss 06.45 som skulle ta oss från arjeplog till sundsvall. bussresan tog typ hundra år men sen var vi framme och träffade den här pinglan:
hon heter kata och är min mammas kusin. Vilket är lite skumt eftersom jag är två månader äldre än henne! men vi gillar läget ändå eftersom hennes namn rimmar på både flata och ragata(väldigt praktiskt när man ska skriva födelsedagsdikter till henne). vi spenderade natten hos hennes pojkvän där vi spelade mariocart och åt popcorn. men mest sov vi. åka buss är jobbigt. 

Och dagen därpå satte vi oss på tåget och åkte till borlänge! HURRA! x2 till och med eftersom jag älskar att åka tåg och var på väg till festival hihi .
 PEACE! 


 och det var så varmt att man kunde gå i bikini hela tiden! det gillar vi. jag är typ brun nu. hihi. här är jag i full färd med att pimpa vårat tält (med nakna människor ofc!)^
fortsättning följer. 

mvh prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar