söndag 25 september 2011

att komma hem från något helt annorlunda.

hej. det är söndag och jag har varit hemma i ett dygn plus några timmar nu. det är kallt här hemma och tyst på mornarna, men det är ändå mysigt att vara tillbaka med naturchips och min mat och kurren som ligger och sover bredvid mig. Jag har haft så kul i veckan att det finns inte. Upplevt så mycket nytt, så mycket främmande. Massor med bra saker men också dåliga saker, som alla bildat massor med fina bilder i mitt huvud. OBS på kameran också så jag skulle hålla mig borta ett tag om jag inte ville se typ hundra bilder på bananträd. 




känns som bland det bästa jag gjort, att bara åka iväg sådär. tack förflutnajaz och förflutnalimpan och förflutnamosis som bokade sistaminutenbiljett och flög iväg dagen därpå. kom hit så får ni ett chips
mvh prinsen

1 kommentar: