torsdag 1 september 2011

igår hade jag och lina fullt upp! Eftersom jag bytt rum med min syster (så hon har det lilla nu och jag har det stora) så var jag väldigt lost. Visste inte var jag skulle ha grejer och VARFÖR MÅSTE GARDEROBER VARA SÅ FULA?? har tidigare haft min garderob i förrådet eftersom den inte rymdes i mitt rum om jag ville ha både stor klumpig radio och lpspelare. så nu när jag plötsligt fick dras med en stor ful vit kloss så visste jag inte var jag skulle ta vägen. tur att jag har min inredningslimpa. vi for till myrornas och köpte ett slags substitut. nu ser det fint ut. lite kaosigt, men det är ju så jag vill ha det. 
lite bilder från lördags:

TJIHO PEPPA MATTE NU ISTÄLLET FÖR SOVMORGON!!
mvh prinsen

1 kommentar:

  1. ofta du skrev lina.. folk kommer ju bli förvirrade bara.. vem är lina.. henne har du inte nämt förr.. och varför är du inte med limpan längre...

    SvaraRadera