torsdag 15 september 2011

NVNAIOWHNAWPFJAÅFIA+DOAPAAVJAPOJCAPÅ0DFI+QA922OKKNNnnnnnlfajökapdrklapwikPJOLBNSLMAÖK2P22KKOKLÖA,LVAÖLSMVJÅPAKWR3RPU0.

översättning:
idag var det palt till lunch. Vi var mycket missnöjda med det. Och mitt i allt våra tappra försök att vara tacksamma över gratis mat även fast den är läskig så sa jazzan : "ska vi åka till turkiet imorgon?" och sen så bestämde vi att vi skulle det. Så imorgon åker vi på spontanresa till ett land jag aldrig varit i, och vi ska flyga!! jag har aldrig flygit förut så jag är rädd men samtidigt väldigt ivrig. hihi. HIHIHI. Sen så fikade jag lite med min barnkonventionengrupp, och då fick jag lära mig massa turkiska ord av min vän kemal. Så nu vet jag hur man säger hej, jag äter inte kött, jag ska inte ha något, stick och så lite svärord förstås. hihihi. har fnissat ungefär hela dagen. jag känner mig så busigt glad!!

1 kommentar: