fredag 16 september 2011

hihi

fikade ju med min grupp igår.. vet inte riktigt vad jag ska kalla dom.. rädda barnen-people? typ. det var det närmsta jag kunde komma. vi fick nomigt fika iallafall. 
matilda är så rolig för hon dricker alltid mjölk istället för typ coca cola. 

kemal lärde mig massa nödvändiga turkiska ord så jag är föreberedd inför min resa!
världsbäst gubbe.

det var himla mysigt, sen for jag och mötte nicke som kört hit mitt pass från arjeplog (känns som en rätt bra sak att ha med sig när man ska resa liksom.. heh) och nu är det inte alls länge tills vi ska fara, och jag är rädd på ett bra sätt. läskigt att flyga, men ändå något jag längtat efter hela mitt liv typ!! hihihi! om jag dör så får my ärva mina skivor så hon kan lära sig uppskatta lite bra musik. och kurta, om du får igen din dator och det är porr på den så vill jag att du ska veta att det inte är jag som laddat ner det. PUSS
mvh prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar