onsdag 14 september 2011

jag bor i rymden med min nalle Nalla

i söndags satte kurtan upp lysande stjärnor och planeter i mitt tak. men limmet sög så över hälften har trillat ner på golvet. och först tog jag inte upp dom för jag blev så sur, och tänkte liksom "jaha men ska ni vara såna och inte ens kunna ge taket en chans då får ni fan leva med att bli trampade på!" dom får fan skylla sig själv, bortskämda små plastbitar. tänkte straffa dom lite, och sen plocka upp dom och fundera ut en gemensam lösning när de hade lärt sig en läxa. men sen släckte jag lampan när jag skulle gå och sova, och upptäckte att det lyste en massa stjärnor var jag än kollade. Det kändes som att promenera i rymden. mitt golv hade förvandlats till en galax. så de små stjärnorna ska nog få stanna där ett tag. och jag tror att de tycker om mig, för dom fastnar i mina sockor och försöker följa med mig överallt så fort jag lämnar rummet. Speciellt de minsta stjärnorna, de är väldigt fästa vid mig. bokstavligt talat. hehe.
 lider med den här bruden som ska överleva på kall soppa och glass i en vecka. YOU CAN DO IT KLARA-B!
nu ska jag ut i rymden.
mvh prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar