tisdag 9 augusti 2011

ännu lite mer yranbilder. de verkar liksom aldrig ta slut.


hej britta p!
Den här björnen gjorde skamliga dansrörelser mot min kusin. det var kul.
"ursäkta, jag hoppas du inte tar illa upp nu, men jag måste bara säga att jag blir så himla sugen på morötter när jag ser dig!"
när vi skulle smita från skumma människor så upptäckte vi att vi var inlåsta!! hindret var en kuslig port som bara kunde låsas upp av folk som bodde där. Försökte skrika "SLÄPP UT OSS!" till förbipasserande men de verkade tro att de kunde hjälpa oss genom att enbart skratta och skåla mot oss.. Så vi var tvunga krypa under.  kan nästan garantera att vi såg sådär hemlig agent-snygga ut när vi gjorde det. nästan. 
Britta hade finfina skor.


vi for på en cool proggutställning!
sen skaffade vi fina flätor i håret :]
min blev jättetjusig!!!!
nom nom
mvh mos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar