tisdag 16 augusti 2011

att bli tvingad till nåt fast på ett bra sätt.

i helgen blev jag ivägtvingad till mina föräldrars kompisar. fast det var helt okey.
världens godaste bröd. 
de hade hur mycketgott som helst som växte i deras trädgård! de hade en stor kruka där det växte mynta som man fick plocka och lägga i sin saft. nom nom.
min pappa ser så rolig ut i sina biltema-solbrillor . Fast annars också.
eftersom mitt objektiv bestämde sig för att sluta fungera(lovar jag har en förbannelse på mig.) så fick jag låna maris. det var mycket finare än mitt. 
jag fick ha gin i min flädersaft. nom nom




vi bråkade lite.
hehe
förmodligen min favoritunge.





jag älskar hur alla höns jag fotar alltid liksom ser ut att säga "och vad försiggår här då??" 
hahahahahha
mvh mos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar