måndag 1 augusti 2011




den här flickan var så ledsen för hon hade tappat sin ballong, så då for hjältarna christian och kurt och hämtade en ny åt henne!
finjosse!









det var trästocks. och nu har jag en massa fina yranbilder att kolla igenom(egentligen massa stockenbilder också men orkar inte riktigt med så många på en gång) . jag har slut dans i benen. känns som att jag sprattlat bort allt på östersunds gator. Fast jag har en smygande känsla i magen som säger att de är på väg tillbaka. benen håller på att ladda. det är ju ändå tom jones jag ska dansa till på lördag. då måste man vara dansig, även om man inte är det. NU SKA JAG LAGA GOMIDDAG MED STEKTA TOMATER OCH OST OCH PASTA OCH FÄRSKA CHAMPINJONER OCH FETAOST OCH AVOCADO OCH ALLT SOM ÄR GOTT. OM NOM NOM. ÄLSKAR ATT VARA HEMMA. 
mvh prinsen

2 kommentarer: