fredag 12 augusti 2011

While everyone's lost, the battle is won with all these things that I've done

Jag saknar regnet. Skulle nog egentligen vilja säga att hösten är min favoritårstid, och det är det nog också när jag tänker efter, men faktiskt så känner jag så varje gång det blir en ny årstid. Typ när det är mars är vår min favorit och när det är maj är sommaren min favorit. Fast jag känner aldrig att vintern är min favo. Bara när jag befinner mig i en opistad backe på min blommiga snowboard(vem fan gör blommiga snowboards? så himla dumt), men det är så sällan jag tar mig tid att faktiskt göra det. Så nu när jag haft min sommar, och även fast jag känner att jag nog skulle vilja ha lite mer sol när jag inte är förkyld och känner att det är för kallt för att bada även fast det egentligen är jättevarmt, så är hösten väldigt välkommen. jag vill promenera i regnet och prata om allt roligt man gjort i sommar, och sen komma in med alldeles kalla ben, och krypa ihop  under en rutig filt och dricka varm oboy (med extra grädde och kanel i). Typ tända ljus som luktar vanilj och titta på Mannen som älskade yngve.Kanske klappa lite på mina katter. Och lyssna på Crash test dummies. Det går liksom inte när det är sommar.


Världens bästa höstlåt.
mvh mos

1 kommentar:

  1. aaahh!! så fint tror du jag får nå nostalig kännsla nu börjar ju nästan gråta!

    /maja

    SvaraRadera