onsdag 11 maj 2011

blöörgh

idag var inte rätt dag att lämna kameran hemma.
dels för att det brann på skolan och brandmännen var jättekäcka i sina små hjälmar, 
(dessutom var det lite spännande att ambulansen kom först av alla,
 och brandbilden och tv4 kom nästan samtidigt)
dels för att jag och lina träffade världens sötaste lilla kisse på väg hem. 
den hoppade upp i knät på oss och kröp in i min påse <3
 ta med mig hem, sa den. 
(katten alltså. inte påsen.  påsen skulle redan få följa hem, så den var nöjd)
DESSUTOM
såg jag en jättefin hundvalp(!!!). 
han var ute och rastade sin matte på gräset och han skuttade så fint 
(hunden alltså. matten lunkade fram. ganska trist. ) 
och hade så fula korta ben! (hunden alltså. fast matten med.) 
MEN min lilla kamera hade sjukanmält sig idag så jag kan lägga upp lite bilder på en jazzduoistället. 


tror herr sköldis vill heta otis.  han ser ut som en.
nu ska jag äntligen plugga matte.
har längtat hela dagen!

OBS: nästan.
ps. fattar inte varför mellanrummet mellan raderna blir så stort? varför kan alla inte bara vara vänner? 



mvh prinsen

1 kommentar:

  1. Brann det på riktigt? :D:D
    FAN VAD BALLT?
    Brann skolan ner? VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT?----------


    <3

    SvaraRadera