måndag 30 maj 2011

blubb


Hej! Jag äter banankaka till middag! Och jag har en jätteond tand på ena sidan, så jag tuggar bara med dom andra tänderna, men nu glömde jag bort det och tuggade på den onda sidan!!! HUU INTE MYSIGT!
alltså allt jag gjort idag är typ att sova kännas det som. Sov på bussen till skellefteå och så gick jag hem till lägenheten och sov tre timmar till. My kom in och frågade mig vems köttfärsen i köket var. "Den är Mys" svarade jag. och hon typ " men hallå? ser du vem du pratar med?" "Ja men det är Mys!!"  jag kommer ihåg det helt tydligt också, fast jag minns att jag inte fattade varför hon blev så himla sur. Jag vill bestämt minnas att jag sa nånting om ketchup också..hehe.





nu får min kamera gärna flytta in. Jag väntar mig den någon gång i veckan, fast helst nu.
mvh prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar