måndag 16 maj 2011

first we take manhattan


idag tänkte jag försöka mig på det där med att dricka te utan kanel. gick bra ända tills jag kom på mina händer med att plocka ner burken från kryddhyllan och hälla i mitt te ändå!DAMMIT! FÖRRÄDARE! GIFTFINGRAR! skrek jag. äh. får väl göra ett nytt försök imorgon.


har ju ändå mina kupanbyxor idag.helt klart värt dom där tio kronorna.

såhär såg det ut i personalrummet på kupis:

när jag lämnade av prinsessan på bussen igår så träffade jag jazi, vi var båda sugna på nåt nomigt så vi köpte varsin liten melon.


 
fick kakor på kupis. 

hade ju mina äventyrsskor idag. lätt värt de där 5 kronorna.

 


ps. tänker klara nationella imorgon. gör jag det förtjänar jag något gott.  gör jag det inte vill jag ha ett tröstpris. helst något gott. ds.


2 kommentarer:

  1. Du kommer klara det galant äventyrarN!

    SvaraRadera
  2. Du tänker inte alls tokigt du heller Mos. Du förtjänar något gott, vilket som!

    SvaraRadera