måndag 16 maj 2011

THE HORROR!!

det hände läskiga saker i fredags också. Ja, typ inte-kunna-sova-för-man-känner-sig-otrygg-läskigt. Vågar nog inte berätta men jag gör det ändå. Och jag brukar inte vara rädd för insekter, men det satte sig en SJU CENTIMETER LÅNG GETING PÅ MITT ÖRA! sen när jag försökte vifta bort den så kravlade den in sig i mitt hår!! OCH BZZZADE JÄTTEHÖGT! huuuu! Sen när den hade skrämt mig tillfredställande mycket så flög han iväg för att finna några mer stackars själar att förstöra.ingen på skolan gick säker längre. 
blev tvungen att lyfta skyddsmurarna:

Sen la klaris handen på min axel och talade till mig med kuslig röst.
"Moa.. Ser du fågeln där?"
"Jo.. vad är det med den?"
"Hör du inte vad den säger?"
"nej, vad säger den?"
"FLY!!!!!!!!"


det var sannerligen en sån där stund som gjorde att man är glad att man lever. var alldeles skärrad hela dagen. usch. 
mvh prins mos

1 kommentar:

  1. Sju centimeter geting? Pics or it didn't happend.

    Söt du ser ut med murarna uppe :D

    SvaraRadera