tisdag 31 maj 2011

bluuuhhh

åååh tänker aldrig nånsin sköta någon annans tvätt än min egen!
Fick instruktionerna : ta ut mys tvätt ur maskinen, stoppa in den i torktumlaren. Sagt och gjort, men sen då upptäckte jag att det var lite kläder i maskinen bredvid också som såg ut som mys randiga tröja och vita linne, så jag tänkte att äh vafan, den blev säkert full den andra maskinen, och stoppade i dom också. BAM BAM. Inte smart gjort. Jag var tydligen inte den enda som tvättade! Så kom det en man i för höga jeans och påstod att det var hans vittvätt som varit där och undrade om jag sett den. "ööööh.... " blev mitt svar men sen fegljög jag ihop en liten historia om min rumskamrat för att undvika eventuella attacker. Sen så fick vi plocka ut allt vitt ur torktumlaren, men det var hans frus kläder och inte visste ju han vad hans fru hade för kläder, så då fick hon komma och peka ut vad som var hennes. Och där stod jag i korta gubbshorts, ett snedvridet nästintill genomskinligt linne och ingen bh under och såg hur löjlig ut som helst. JO justeja, jag färgar ju luggen också så mitt på huvudet och över hela pannan hade jag aluminiumfolie. Brukar inte tycka att saker är pinsamma men den där händelsen var faktiskt lite jobbig. huuuuuuuu.


tröstar mig själv med mitt absoluta favoritklipp. Den är från filmen Pretty in Pink som egentligen är väldigt fjollig men den här pojken är väldans omnomig. Skulle gifta mig med honom om det gick.

Det var förresten den här scenen som fick mig att lyssna på Otis Redding! tihi. Tanken att den här fina pojken numera spelar den lama brorsan i min absoluta hatserie 2½ men gör så ont i hjärtat att det finns inte. huu. Hur kan något så FINT förvandlas till något så äckligt? förstår det bara inte. och försök inte säga emot.att sympatisera med den tvserien är en synd utan dess like.
okey vi tittar lite på den här med bara för att den får mig att gråta som en liten unge:

När jag blir stor ska jag ha ett lejon. Och en kanin, som jag inte minns riktigt vad han skulle heta, men jag har diskuterat idén med kurta och han är nog på egentligen även fast han inte vet om det själv. Vi kommer också ha en iller som heter Otis eller nåt sånt smäckert, och så renkalven bobbo förstås. Alla ska sova i våran säng. Gnagaren skulle inte få det sa surpuppan Kurt, men det är lugnt för jag planerar att kliva upp klockan sex varje morgon, hämta kaninen och ligga och klappa den ända tills han vaknar och blir arg. hah.
mvh prinsen

2 kommentarer:

  1. Hahahahha, så går det när man snor folks tvätt!! :D
    Vi ska INTE ha några jävla djur i sängen! DÄRMED PASTA

    SvaraRadera
  2. Åh, var du tvungen länka den där fina lejoncub-videon just när jag är som mest pms:ig?! :( :( Nu gråter jag ju värre än när det var julavsnittet på Seventh Heaven.
    Men Albin har lovat att jag ska få ett hus och en hamster och nu ska jag köpa muminkakor så jag kanske är nöjd ändå.
    Men fy på dig.
    Inte snällt.
    Man får inte.

    SvaraRadera