onsdag 25 maj 2011

cause I'm dr.Love

"ponera att jag köpt en parfym. Visst var det den ljusa? Som du skulle ha.Jag säger inte att jag köpt den, men låtsas!"
gillar pojkvänner som inte köper presenter åt en. 
 Idag har jag varit nakenmodell åt fotografen jaz. svart smink på kroppen och enorm glödlampa i handen. Det är till en fototävling och alla medverkande bilder kommer ställas ut så om ni far dit får ni se mina bröst! hihi! ITS A DREAM COME TRUE!!
sen kom jag hem och sov i nästan tre timmar så när jag vaknade trodde jag att det var morgon. :c 



jazzan tog lite bilder på pojken som vikarierar för mig nu när jag är på affärsresa i Mamiraua:

TÅ TÖT som my skulle sagt. gillar att min fina lilla tatuering tittar fram på andra bilden. 


ps. babels torn. tror jag funnit det. det befinner sig i min garderob, väl gömd bakom mina kläder. det var formen på högen som avslöjade den. ds.
mvh prinsen

1 kommentar:

  1. Hahahah, babels torn.. låter som om du hittat en dildo.

    SvaraRadera