onsdag 1 juni 2011

I heard it through the grapewine

jag är så himla otålig. Mina fötter dansar utan min tillåtelse och mina fingrar kliar mig bakom öronen varannan sekund. Kan min kamera komma fram någon gång? kollar min mail hela tiden efter glada besked, men icket.  buhu. Det känns som att jag liksom pausat livet lite när jag inte kan fota allt fint. Som idag när jag såg en jättesöt liten flicka som stod och blåste såpbubblor, och det var bubblor över hela coop-parkeringen. Sen när jag gick förbi henne så log hon stort och hälsade. OCH ALLT JAG KUNDE GÖRA VAR ATT SÄGA HEJ TILLBAKA OCH GÅ VIDARE. suck.
Gillar ungars sätt att hälsa, de liksom pratar extra högt och snabbt. Det låter så kul. Här är en unge som ser ut som en dinosaurie:  

Här är taggen som växt ut på mig. visste väl att jag var en ros (en mariyo förstås, inte en töntig röd ros) 

idag ska jag klappa min ekurre.
mvh prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar