måndag 6 juni 2011

and I think to myself: what a wonderful world

jag äter lakridsnappar till middag. det måste jag faktiskt erkänna känns lite skamligt. Borde nog gå och göra mig lite mat. Men kylskåpet är så långt borta och dessutom blir jag så opepp på livet av att rota där.ett ost- och avocadofritt kylskåp känns inte helt okey. 
FÖRRESTEN SÅ HAR JAG OCH NALLA FÅTT EN NY VÄN ! peppar tills jag får ta med mig den på äventyr: 
 han heter kameran än så länge (ser ut som en herman men det känns för tidigt för att säga) och är väldans fin. precis som mig idag. alldeles somrig är jag:


bästa vän <3
ps. nu är napparna slut. .. :c
ps2: fick en fin kommentar som fick mig att önska att jag visste vad rss feed var.
mvh prinsen

2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar lakritsnappar. Och avocado förstås. Jag önskar jag hade avocado, men istället har jag magkatarr. :(

    SvaraRadera
  2. Är det där min röda basker är?! >:c

    SvaraRadera