söndag 5 juni 2011

party wolf, party wolf

Förra natten gick  jag och kurt på promenad, och vi gick förbi en massa som hade partaj. Jag blev så ledsen för jag ville också på fest, jag ville vara med om en sån där riktigt lyckad kväll, när man kommer hem tidigt på morgonen och är helt slut men det spelar ingen roll för man känner sig så glad i hela kroppen för man haft så kul. Lite spännande att jag skulle få en sån kväll bara dagen efter jag önskat det :)
igår åkte vi nämligen till boden och rökte vattenpipa och drack gröna drinkar. träffade min gode vän partyvargen också: 


klockan fem tyckte vi att det var dags att vandra hem(eller till busstationen, som skulle ta oss hem). Det var blåsigt och kallt och tog 45 minuter men solen var framme och vi hade fått med oss glass så vi var nog rätt nöjda ändå:

 trött kurre?
fint att komma hem 07:07. 
mvh prinsen

1 kommentar:

  1. HAHAHHAHAHAHHAHHAHHAHA JAG TROR JAG DÖR... HAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAH OCH SEN KOMMER DET UPP EN LÄNK TILL SHAKIRAS SHEWOLF EFTER DET OCKSÅ.. HAHAHHAHAAHHHAHAHHAHA

    SvaraRadera