tisdag 21 juni 2011

Pretty girl, Wreckin' bar, Ra ra ra ra yeah you are!


la mig bredvid en sovande katt idag och lyssnade på regnet. sen låg jag där ända tills jag upptäckte att jag legat där i flera timmar. Dessutom så upptäckte jag att jag frös som en tokig eftersom jag bara hade bikini på mig (jag försöker visa vädergudarna att jag väldigt gärna vill ha sol, men att jag samtidigt tycker om regnet hiskeligt mycket, och eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska göra för att få fram det meddelandet så skiftar jag mellan att vara fullt påklädd till att låtsas att det är väldigt varmt). Känns som att jag fått väldigt mycket gjort idag även fast jag bara varit utanför dörren i fem minuter. Har till exempel både städat och ätit upp alla mina godisar(så nu slipper dom ligga och skräpa. jag är så ordningssam) OCH DESSUTOM KLAPPAT ALLA KATTER I HUSET SÅ DOM INTE KÄNNER SIG ENSAMMA! NÄSTAN KRYSSAT FÖR ALLT PÅ MIN BUCKET LIST NU JU!!   
ps. min kurtisan är nomig.
mvh prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar