söndag 19 juni 2011

There is a wait so long, you'll never wait so long. Here comes your man.

Jag äter lakrids till frukost och peppar för festival. Är så himla sugen på langos att det finns inte. Tror jag kommer äta ihjäl mig lite. Om jag fick välja en enda sak att äta resten av livet skulle det nog vara langos. Och sallad med fetaost och avocado i. Eller kanske Jennys ostpaj. Eller quornburgare. Eller grillat. grillspett och majskolvar. ÅH ELLER POTATISGRATÄNG!!! åh vad jag är hungrig. jag tycker synd om dom som går på såna dieter där man inte får äta goda saker. fast dom kanske tycker synd om mig för att jag är fast i en osund livsstil!!! heh. fast jag är prins så jag får äta vad som helst. jag har nämligen betjänter som avlägsnar allt onyttigt från min mat och ersätter det med smaksatt flampulver. Det är tydligen jättebra för figuren. 
mvh prinsen

1 kommentar:

  1. Jag har en hemskt osund livsstil också, jag äter nog över ett kilo godis i veckan. Okej, inte nu längre, men det är bara för att jag inte har möjlighet att köpa godis varje dag nu! En vacker dag kommer allt fett som legat latent, så vaknar jag upp från en dag till en annan, och väger 78 kilo mer. Terrific! ♥

    SvaraRadera