torsdag 2 juni 2011

hej! Den här saxofonisten är sjuk idag. typiskt att man ska bli det just när man är ledig. Känns som ett sånt slöseri att bli sjuk när det inte innebär att man slipper skola. blöörghhh. Men fint att få kanelte av Kurtan.  

inatt drömde jag att jag åt katt :( det var kusligt!  Det var typ helt öde i världen, alla människor var borta utom jag och två till som hade överlevt. Och sen fann vi mitt hus, där en av mina vänner lagade middag åt oss, nåt pastagrejs. och när jag åt det kände jag en stor kasslerbit i. "Är det skinka i?" frågadejag, och kocken svarade "ja, och katt med". Och när jag kräktes upp det var det som tjära som rann genom min hals :( Och när jag frågade vad det var för katt sa dom "äh, bara den där blåsvarta som brukar springa omkring här", men ingen av våra katter hade kommit och pipit åt oss när vi kom hem, och huset var alldeles tyst....och JA det är väl självklart att katterna ska överleva vad det nu var som dödade alla människor. det var jättehemskt. det kom nästan en tår när jag vaknade. 
mvh prinsen

1 kommentar: