tisdag 7 juni 2011

Så kom om ni kan, kom om ni vill, det är pokerkväll i vårby gård!

Jag brukar tänka på det här med färger och siffror. I mitt huvud sitter dom ihop på nåt sätt. 1,3,7 och 9 är kalla och elaka(fast 7 är nästan normal-snäll, bara lite såhär ohövlig och allmänt bitchig), medan 2 och fyra är varma och snälla. 8 är varm också men lite för varm, han är inte speciellt snäll av sig heller. 1 vet jag inte riktigt vad den har för färg, men 3 är grön och 10 med, fast 10 är lite med grå av sig. 2 är gul och 4 orange. åtta är jättejätteröd. 7 är lila. Fem är blå. Så ser det ut i mitt huvud.
idag har vi badat fötterna på rovön. det var fint. 


 klaris var traditionsenlig och hade med sig plättar och nutella. 
 den här snubben har jättelent hår. tjockt också. tror han är en arwen.




 Blev stoppad av den här temagasinet-bruden på väg hem. Jag tyckte att hon skulle komma hem till mig ikväll och äta glass. Det tyckte hon med.

ikväll ska vi alla käka banana split och tycka om varandra.
mvh prinsen

1 kommentar:

  1. Varför är du så konstig? :) <3

    Logga msn så får du se något sjukt ballt!

    SvaraRadera