fredag 3 juni 2011

lily (my one and only)

Igår när jag vaknade kände jag lite såhär: om jag inte får i mig nåt ostigt idag så kommer jag dö. på riktigt. måste ha ordentlig mat. typ jennys ostpaj. Något var tvunget att göras åt saken så vi åkte in till stan för att leta reda på en duglig restaurang! För första gången i mitt liv beställde jag pasta (annars brukar det vara pizza 4life!!!) och det kändes sofistikerat. Lite fancy. Lite vuxenpoäng typ!
prinsessans mat såg riktigt snofsig ut.
 blir lite ledsen av mobilkamerabilder men det är väl bättre än inget alls(tycker då jag). den här saken var så god att jag dog. OM NOM NOM. fast tydligen höll spökena i restaurangen med mig för när jag vände mig om för att pussa på kurtan så hade dom redan hunnit sörpla i sig hela för mig:
 elakt.
 hej kurtisan
 sen köpte vi en nomig milkshake och satte oss i solen. det var fint och jag råkade dregla på kurrens tröja två gånger.


kan inte sluta tänka på den där pastarätten. Jag kan fortfarande känna smaken av den och hela min kropp CRAVES FOR MORE!!! den var farlig. skulle ha hållt mig till min trygga calzone.
mvh prinsen

2 kommentarer: