onsdag 8 juni 2011

låt mig bara bara älska dig, låt mig bara bara spöa dig, vi kan bara bara dricka varm choklad.

igårkväll var himla fin. Mina favoritkonstnärer var här och vi firade. Tom jones fyllde ju faktiskt år och då dög det inte bara med glass. Vi slog till på stort med chips och drinkar också!
 när jag och limpan gick hem från coop träffade vi en blind gubbe. "jag har tappat koordinationen" sa han, "kan du ta mig till anderstorpsleden? Jag krokar fast mig i din arm!" så gick han armkrok med lina ända tills han visste var han var igen. fint.
 limpan har en slags sån här ta-hand-om-folk-aura. hon är så hemtrevlig på nåt sätt.
 just efter att vi lämnat gubben åt sitt öde så kom en klarabärta(hon har ju faktiskt ett himla fint namn men jag använder det aldrig så jag kände att jag var tvungen göra det nu)!
 vi smygöppnade chipspåsen innan vi kommit hem. Coop hade extrapris på mina absolutafavoriter: gröna naturchips för tio spänn! Och det var ju trots allt toms födelsedag så då fick man faktsikt tjuvstarta.
 SKÅL FÖR TOM JONES - 71 ÅR PÅ JORDEN!
 sen var det dags att traska iväg och träffa jazzan som just hade tatuerat sig!
 och den var så himla SNYGG!! "JAG VILL BARA SLICKA PÅ DEN" som klara sa(det fick hon också i slutändan. alla var nödja och glada) den är så jävla cool.
 lika cool som jazzkvartetten själv. 
 SKÅL FÖR JAZZANS TATUERING!!
 "Mos, vill du följa med mig jorden runt och bjuda på drinkar och goda skratt?" åh <3

 banan och päron och melon är en himla bra kombo. nom nom.
 vi åt glass på mitt köksgolv och det var suddigt.
sen lekte vi galenpanna med adam! och efter det var vi nog lite för trötta för vårt eget bästa men vi bestämde oss för att vi orkade med en saga iallafall. Jag var berättaren och sagan handlade om två busiga prinsar som inte ville sova. sen dök det upp en enhörning med ett osynligt horn och limpan lyckades förstås förvandla detta till nåt snuskigt. men men .
jag och nalla var överens om att det är mycket fina människor vi har att göra med. nu ska vi åka till ljusvattnet och bada! hihi
mvh prinsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar